Kunne jeg have gjort mere? Jeg vil altid bære på en lille skyld et sted inde i mig selv
OMSORG // ESSAY – “Efter vores forældres død var jeg den, der var tilbage, med min bror. Og med hans afhængighed. Vi havde ingen anden nær familie. Jeg var den, der var tilbage, og jeg var den, der bar ansvaret for omsorgen”, skriver Susanne Cordes. Nu lever hun med spørgsmålet: ”Kunne jeg have gjort mere?”