Ulrik Frost: Lev, før verden dør af hede
KUNST // KOMMENTAR – At lave en 87 minutter lang film med ekstrem varme som omdrejningspunkt er banalt, fantasiløst, kedeligt og et vidnesbyrd om, at selv de bedste kunstnere har mistet forbindelsen til inspirationens kilde, skriver Ulrik Frost, der har set filmen Heat. ”Lad være med at bruge jeres guddommelige kapacitet til stilistisk perfektion og fantasiløse foretagender. Der er så meget, vi kan gøre for at gøre verden god, og det kræver så få menneskelige ressourcer. Hold jer fra alle de håbløse tanker om at opfinde den dybe tallerken. Elsk verden. Lev i den,” messer Frost.